zondag 13 juni 2010

Sleep, Park, Fly op Schiphol vaak voordeliger dan langparkeren!

Toen ik de parkeermogelijkheden op Schiphol op een rijtje zette, kwam ik tot de ontdekking dat een Park, Sleep & Fly arrangement vanaf 14 dagen vaak voordeliger is dan je auto stallen op een van de vele parkeerplaatsen. De parkeerterreinen rekenen € 85 tot € 120 voor 14 dagen, terwijl een arrangement in het Ibishotel inclusief boekingskosten en calamiteitenfonds voor 2 personen rond de € 100 kost. De arrangementen zijn inclusief een overnachting, maximaal 21 dagen parkeren bij het hotel en shuttleservice van het hotel naar de vertrekhal op Schiphol en terug. Maximaal 2 kinderen t/m 11 jaar verblijven gratis op de kamer.

We gaan zelf 2,5 week op vakantie en ondanks dat we pas om 13.00 uur vliegen, vraag ik me af of ik niet gewoon lekker gratis ga overnachten!

Ik vond de volgende arrangementen:
Er is ook een arrangement voor vliegen vanaf Dusseldorf Airport (dus niet vanaf Weeze): 18 kilometer van de luchthaven met gratis shuttlebus vanaf 05.00 uur.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten